Doručenie tovaru


+ -

Doba doručenia a poplatky

spôsob

poplatok

čas

Vyzdvihnutie na pobočke - Lužianky

Zadarmo

1 hodina
(od 9:00 do 16:00)

Vyzdvihnutie v Zásielkovni

3.20 €

1-3 pracovné dni

Doručenie kuriérom GLS

3.99 €

1-2 pracovné dni

Vyzdvihnutie v ParcelShope GLS2.50 €1-3 pracovné dni

+ -

Sledovanie objednávky

Každú zmenu stavu objednávky môžete sledovať v sekcii Objednávky v Mojom účte

Ak bola objednávka už odovzdaná prepravcovi, môžete sledovať sledovať jej stav na stránkach dopravcu, kde zadáte číslo balíka, ktoré vám prišlo do emailu od konkrétneho dopravcu.
GLS
- sledovanie balíka
Packeta - sledovanie balíka

O každej zmene stavu objednávky, vám pošleme email. Ak email neprišiel, prosím skontrolujte si SPAM.
Ak ste od nás nedostali ani email o potvrdení objednávky, pravdepodobne ste v emaily spravili preklep. V tom prípade nás prosím kontaktujte.

+ -

Doručujete aj do iných krajín?

Tovar doručujeme do všetkých krajín Európskej únie. Ak sa vaša krajina nenachádza vo výbere krajín, prosím, kontaktujte nás.

+ -

Stále mi nebola doručená objednávka. Čo mám robiť?

Ak vaša objednávka nebola doručená v deň, kedy mala byť doručovaná, pozrite si svoju e-mailovú schránku, či sme vám neposlali e-mail ohľadom vašej objednávky, poprípade email od prepravcu, v ktorom nájdete sledovacie číslo balíka.
Ak má váš balík už prepravca, prosím kontaktujte priamo prepravcu na infolinke. Ak balík ešte nebol predaný prepravcovi a nenašli ste si od nás email, pripravte si číslo objednávky a kontaktujte nás na info@glash.sk alebo telefonicky na +421908556125.

Vždy si môžete kedykoľvek skontrolovať stav objednávky v Objednávkach v sekcii Môj účet

Počas výpredajov, sviatkov a akcií sa môže doba doručenia oneskoriť.

+ -

Kde sa nachádza moja objednávka?

Ak bola objednávka už odovzdaná prepravcovi, môžete sledovať sledovať jej stav na stránkach dopravcu, kde zadáte číslo balíka, ktoré vám prišlo do emailu od konkrétneho dopravcu.

GLS
 - sledovanie balíka
Packeta - sledovanie balíka

+ -

V balíku sú iné produkty, ako v objednávke. Čo mám robiť?

Tento prípad, vzhľadom na dvojitú kontrolu je veľmi ojedinelý. Ak sa ale náhodou stane, že v balíku sa omylom ocitol iný tovar, prosím obratom kontaktujte náš zákaznícky servis na info@glash.sk a my vyriešime túto vec v čo najkratšom čase k vašej spokojnosti.

+ -

V objednávke neboli všetky objednané produkty. Čo mám robiť?

Pozrite si e-mailovú schránku, či sme Vám neposlali e-mail, že niektorý z produktov je nedostupný. V tomto prípade vám vrátime rovnakú čiastku, ktorú ste zaplatili za neodoslaný produkt.

Ak ste žiaden e-mail nedostali, kontaktujte Zákaznícky servis a my vám odpíšeme hneď, ako to bude možné.