Najčastejšie otázky

+ -

Kde nájdem rozmery produktov - Veľkostnú tabuľku

Pri každom produkte nájdete veľkostnú tabuľku s rozmerom pre konkrétny produkt.

Na mobilnej verzii stránky si veľkostnú tabuľku zobrazíte nasledovne:
1. Klik na "vyber veľkosť"
- nachádza sa nad tlačidlom "Vložiť do košíka"
2. Klik na "veľkostná tabuľka"




Na PC verzii stránky si veľkostnú tabuľku zobrazíte nasledovne:
1. Klik na "veľkostná tabuľka"
- nachádza sa nad výberom veľkostí v pravej časti stránky



+ -

Ako dlho trvá dodanie tovaru?

Objednávka, ktorá bude vytvorená do 14:00 v pracovné dni, bude expedovaná v ten istý deň. 

V prípade zvolenia doručenia kuriérskou spoločnosťou GLS, bude objednávka doručovaná už na druhý deň od vytvorenia objednávky. 

V prípade Zásielkovne/Packety bude doručovaná na pobočku do 2 pracovných dní.

Ak si zvolíte osobný odber v Lužiankach, objednávku vám vieme nachystať do 1 hodiny od jej vytvorenia, v pracovných dňoch od 9.00 do 16.00

+ -

Koľko stojí doručenie v rámci Slovenska?

Kuriér GLS - štandardný poplatok za doručenie je 3.99€. 

Zásielkovňa/Packeta - poplatok za doručenie na odberné miesto je 3.20€.

ParcelShop GLS - poplatok za doručenie na odberné miesto je 2.50€.

+ -

Môžem tovar reklamovať?

Na každý tovar sa vzťahuje záruka 24 mesiacov. Počas tejto doby nám môžete tovar kedykoľvek zaslať alebo priniesť priamo k nám na pobočku na reklamáciu. 

+ -

Máte aj kamennú predajňu?

Áno, máme SHOWROOM kde si naše kúsky môžete vyskúšať pozrieť a kúpiť. Nachádza sa V Lužiankach pri Nitre.
Navštíviť ho môžete v pracovné dni od 9:00 do 16:00.

Pre návštevu showroomu je nutné si vopred vytvoriť objednávku cez eshop s výberom dodania "vyskúšať v showroome"

+ -

Doručujete aj do iných krajín?

Tovar doručujeme do všetkých krajín Európskej únie. Ak sa vaša krajina nenachádza vo výbere krajín, prosím, kontaktujte nás.

+ -

Môžem tovar vrátiť priamo u vás na pobočke?

Tovar je možné prísť osobne vrátiť aj k nám na pobočku do Lužiankok (Nitra) počas pracovných dní od 9:30 do 16:00.

+ -

Nepodarilo sa mi zaplatiť objednávku. Čo mám robiť?

Niekedy nastane chyba v systéme a platba sa nepodarí dokončiť. V tom prípade, nás kontaktujte na info@glash.sk a pošleme Vám na vašu e-mailovú adresu nový token na úhradu vašej objednávky. 

+ -

Stále mi nebola doručená objednávka. Čo mám robiť?

Ak vaša objednávka nebola doručená v deň, kedy mala byť doručovaná, pozrite si svoju e-mailovú schránku, či sme vám neposlali e-mail ohľadom vašej objednávky, poprípade email od prepravcu, v ktorom nájdete sledovacie číslo balíka.
Ak má váš balík už prepravca, prosím kontaktujte priamo prepravcu na infolinke. Ak balík ešte nebol predaný prepravcovi a nenašli ste si od nás email, pripravte si číslo objednávky a kontaktujte nás na info@glash.sk alebo telefonicky na +421908556125.

Vždy si môžete kedykoľvek skontrolovať stav objednávky v Objednávkach v sekcii Môj účet

Počas výpredajov, sviatkov a akcií sa môže doba doručenia oneskoriť.

+ -

Kde sa nachádza moja objednávka?

Ak bola objednávka už odovzdaná prepravcovi, môžete sledovať sledovať jej stav na stránkach dopravcu, kde zadáte číslo balíka, ktoré vám prišlo do emailu od konkrétneho dopravcu.

GLS
 - sledovanie balíka
Packeta - sledovanie balíka

+ -

V objednávke neboli všetky objednané produkty. Čo mám robiť?

Pozrite si e-mailovú schránku, či sme Vám neposlali e-mail, že niektorý z produktov je nedostupný. V tomto prípade vám vrátime rovnakú čiastku, ktorú ste zaplatili za neodoslaný produkt.

Ak ste žiaden e-mail nedostali, kontaktujte Zákaznícky servis a my vám odpíšeme hneď, ako to bude možné. 

+ -

V balíku sú iné produkty, ako v objednávke. Čo mám robiť?

Tento prípad, vzhľadom na dvojitú kontrolu je veľmi ojedinelý. Ak sa ale náhodou stane, že v balíku sa omylom ocitol iný tovar, prosím obratom kontaktujte náš zákaznícky servis na info@glash.sk a my vyriešime túto vec v čo najkratšom čase k vašej spokojnosti.

+ -

Koľko mám času na vrátenie tovaru?

Tovar zakúpený na našej stránke glash.sk je možné vrátiť do 14 dní od jeho doručenia, nenosený a nepoškodený. Tovar zakúpený v Showrrome nie je možné vrátiť.

+ -

Kedy mi budú vrátené peniaze za vrátenú objednávku?

Peniaze za vrátenú zásielku budú na váš účet odoslané do 30 dní od prijatia tovaru.

+ -

Môžem si uložiť produkty, ktoré sa mi páčia?

WISHLIST 

Pridajte produkty, ktoré sa vám páčia do Wishlistu, aby ste sa s k ním vedeli bez opätovného hľadania dostať a následne ich len pridať do košíka a zaplatiť. Prihláste sa alebo zaregistrujte do Môjho účtu, aby ste sa k Wishlistu vedeli dostať z akéhokoľvek zariadenia.