Zľava na vesty -20%

Najčastejšie otázky

+ -

Môžem si uložiť produkty, ktoré sa mi páčia?

WISHLIST 

Pridajte produkty, ktoré sa vám páčia do Wishlistu, aby ste sa s k ním vedeli bez opätovného hľadania dostať a následne ich len pridať do košíka a zaplatiť. Prihláste sa alebo zaregistrujte do Môjho účtu, aby ste sa k Wishlistu vedeli dostať z akéhokoľvek zariadenia. 

+ -

Máte aj kamennú predajňu?

Kamennú predajňu nemáme. Fungujeme čisto ako internetový obchod.

+ -

Ako dlho trvá dodanie tovaru?

Objednávka, ktorá bude vytvorená do 14:00 v pracovné dni, bude expedovaná v ten istý deň. 

V prípade zvolenia doručenia kuriérskou spoločnosťou GLS, bude objednávka doručovaná už na druhý deň od vytvorenia objednávky. 

V prípade Zásielkovne/Packety bude doručovaná na pobočku do 2 pracovných dní.

Ak si zvolíte osobný odber v Lužiankach, objednávku vám vieme nachystať do 1 hodiny od jej vytvorenia, v pracovných dňoch od 9.00 do 16.00

+ -

Koľko stojí doručenie v rámci Slovenska?

Poštovné pre objednávky nad 75 € je zadarmo. 

Pri cenovo nižších objednávkach je cenník dopravcov nasledovný: 
Kuriér GLS
- štandardný poplatok za doručenie je 3.99€. 
Zásielkovňa/Packeta
- poplatok za doručenie na odberné miesto je 2.79€.

+ -

Doručujete aj do iných krajín?

Tovar doručujeme do všetkých krajín Európskej únie. Ak sa vaša krajina nenachádza vo výbere krajín, prosím, kontaktujte nás.

+ -

Nepodarilo sa mi zaplatiť objednávku. Čo mám robiť?

Niekedy nastane chyba v systéme a platba sa nepodarí dokončiť. V tom prípade, nás kontaktujte na info@glash.sk a pošleme Vám na vašu e-mailovú adresu nový token na úhradu vašej objednávky. 

+ -

Stále som nedostala svoju objednávku. Čo mám robiť?

Ak vaša objednávka nebola doručená v dátum, kedy mala byť doručovaná, pozrite si svoju e-mailovú adresu, či sme vám neposlali e-mail informujúci o tom, že vaša objednávka bola expedovaná z nášho skladu.

Pamätajte na to, že si môžete kedykoľvek skontrolovať stav doručovania v Objednávkach v sekcii Môj účet

Myslite aj na to, že počas výpredajov a akcií sa môže doba doručenia oneskoriť. 

+ -

Kde je moja objednávka?

Ak ste si zvolili doručenie domov, môžete si kedykoľvek skontrolovať stav doručovania v Objednávkach v sekcii Môj účet

Čo viac, keď vaša objednávka odíde z nášho skladu, príde vám od nás e-mail. Ak ste zvolili doručenie do jednej zo zásielkovní, budeme vás informovať e-mailom, keď zásielka dorazí do zásielkovne. Následne máte päť (5) dní na vyzdvihnutie svojej objednávky. 

+ -

V objednávke som nedostala všetky objednané produkty. Čo mám robiť?

Pozrite si e-mailovú schránku, či sme Vám neposlali e-mail, že niektorý z produktov je nedostupný. V tomto prípade vám vrátime rovnakú čiastku, ktorú ste zaplatili za neodoslaný produkt.

Ak ste žiaden e-mail nedostali, kontaktujte Zákaznícky servis a my vám odpíšeme hneď, ako to bude možné. 

+ -

Dostala som iné produkty, ako som si objednala. Čo mám robiť?

Ak ste dostali v balíčku iné produkty, ako ste si objednali, pošlite nám ich naspäť. Poplatky za poštovné vám preplatíme a ak sa produkt, o ktorý ste mali záujem už nenachádza v našom sklade, vrátime vám za produkt, ktorý vám nebol dodaný, peniaze. 

Na to by sa k nám balíček dostal, musíte vyplniť formulár na vrátenie tovaru. V prípade, že ste u nás zaregistrovaný, tento formulár nájdete v sekcii Objednávky v sekcii Môj účet, kde vyberiete objednávku, v ktorej vám bol produkt doručený. Tento formulár pošlite na našu e-mailovú adresu a balíček odošlite na pošte. 

Ak nemáte u nás vytvorený účet, postup je podobný. V sekcii Výmena a vrátenie vyplníte e-mailovú adresu, ktorú ste zadávali pri vytvorení svojej objednávky a číslo objednávky, ktoré nájdete v e-maile o potvrdení objednávky. 

+ -

Koľko mám času na vrátenie tovaru?

Tovar zakúpený na našej stránke glash.sk je možné vrátiť do 30 dní od jeho doručenia, nenosený a nepoškodený. Ak sa rozhodnete vrátiť tovar na odberné miesto Zásielkovne/Packety vrátenie budete mať zadarmo. Formulár na vrátenie nájdete tu.

+ -

Môžem tovar vrátiť priamo u vás na pobočke?

Tovar je možné prísť osobne vrátiť aj k nám na pobočku do Lužiankok (Nitra) počas pracovných dní od 8:30 do 16:00.

+ -

Kedy mi budú vrátené peniaze za vrátenú zásielku?

Peniaze za vrátenú zásielku budú na váš účet odoslané hneď po vybavení vrátenia tovaru. Zvyčajne sú peniaze pripísané na váš účet do piatich (5) pracovných dní. 

+ -

Môžem tovar reklamovať?

Na každý tovar sa vzťahuje záruka 24 mesiacov. Počas tejto doby nám môžete tovar kedykoľvek zaslať alebo priniesť priamo k nám na pobočku na reklamáciu.