30 DNÍ NA VRÁTENIE

Vrátenie a výmena tovaru

Proces výmeny tovaru 

Ak vám nesadla veľkosť alebo sa vám produkt nepáči, môžete požiadať o výmenu tovaru. Je to jednoduché!

Ak nemáte u nás vytvorený účet, online formulár nájdete nižšie.

Ak máte vytvorený účet, tak v "Mojom účte" v sekcii Objednávky v sekcii Vybavené objednávky si vyberiete objednávku, z ktorej tovar chcete vymeniť a následne máte možnosť vybrať si výmenu tovaru. Následne máte možnosť vybrať si zo všetkých produktov, ktoré sú dostupné na našom e-shope, poprípade si vybrať farebný variant alebo veľkosť toho istého produktu, ktorý chcete vymeniť. 

Ak je výmena v rovnakej cenovej hladine, platíte len za doručenie. Ak sa výsledná cena líši, postup je nasledovný. 

Ak je výsledná suma nižšia ako pôvodná, od cenového rozdielu sa odpočítajú náklady na poštovné a cenový rozdiel vám môže byť pripísaný ako kredit na našom e-shope alebo vám bude odoslaný priamo na váš bankový účet. 

Ak je výsledná suma vyššia ako pôvodná, cenový rozdiel môžete zaplatiť hneď niekoľkými spôsobmi. Zvoliť si môžete platbu cez platobnú bránu GoPayInternetbanking alebo platbou na dobierku pri preberaní zásielky. 

Následne si vytlačíte online formulár, ktorý vám vygenerujeme po úspešnom vyplnení online formulára a na konci vám bude ponúknutý na stiahnutie. Vytlačený formulár vložíte do balíka, aby sme zásielku vedeli identifikovať. Môžete si vybrať, či zanesiete balíček do jednej z pobočiek Zásielkovne alebo vám balíček môže vyzdvihnúť aj kuriér. V prípade výberu inej dopravnej spoločnosti nebudeme hradiť náklady na prepravu. Ceny jednotlivých prepravných spoločností sa líšia. 


Proces vrátenia tovaru 


Ak nemáte u nás vytvorený účet, online formulár nájdete nižšie.

Ak máte vytvorený účet, Objednávkach v sekcii Môj účet v sekcii Vybavené objednávky si vyberiete objednávku, z ktorej tovar chcete vrátiť a následne máte možnosť vybrať si vrátenie tovaru. Následne máte možnosť vybrať si, akým spôsobom k nám balíček bude doručený. Môžete si vybrať využitie vlastnej dopravy, zaniesť balíček do jednej zo Zásielkovní alebo vám balíček môže vyzdvihnúť aj kuriér. Jednotlivé ceny služieb sa líšia. 

Ak nemáte u nás vytvorený účet, postup je podobný. V sekcii Výmena a vrátenie vyplníte e-mailovú adresu, ktorú ste zadávali pri vytvorení svojej objednávky a číslo objednávky, ktoré nájdete v e-maile o potvrdení objednávky. 

Využitie vlastnej dopravy - v prípade výberu inej dopravnej spoločnosti nebudeme hradiť náklady na prepravu.
Zásielkovňa/Packeta
 - zabalený tovar spolu s vyplneným formulárom prinesiete na vami vybrané výdajné miesto Zásielkovne, kde poviete číselný kód, ktorý vám bude doručený hneď po vyplnení online formuláru.
Kuriér GLS
 - kuriér vyzdvihne zabalený tovar na vami zvolenej adrese za poplatok 2.99€.

Následne si vyberiete z objednávky produkty, ktoré chcete vrátiť a zvolíte dôvod, prečo chcete daný produkt vrátiť. V ďalšom kroku si zvolíte, či chcete produkt vymeniť za iný produkt alebo chcete vrátiť peniaze.

V prípade, že ste sa rozhodli pre vrátenie peňazí, v nasledujúcom kroku si zvolíte, či chcete sumu vrátiť ako kredit na našom e-shope alebo chcete peniaze vrátiť priamo na váš bankový účet

Ak si zvolíte prevod na bankový účet, do kolónky vyplníte číslo bankového účtu. Dajte si pozor, aby ste číslo svojho bankového účtu napísali správne!  Peniaze vám budú vrátené do 14 dní no zvyčajne už do piatich (5) pracovných dní od prijatia tovaru. 

DÔLEŽITÉ UPOZORNENIE

  • Tovar neposielajte na dobierku ani ako balík na poštu - nebude prevzatý.
  • Balíček posielajte ako balík NA ADRESU.
  • Odporúčame balík zaslať doporučene a balíček poistiť.