30 DNÍ NA VRÁTENIE

Reklamácia

  1. Zákazník je povinný predložiť reklamovaný tovar vyčistený, zbavený všetkých nečistôt a hygienicky nezávadný.
  2. Očistený reklamovaný tovar zabaľte tak, aby pri preprave nedošlo k jeho ďalšiemu poškodeniu. Pri topánkach  je najvhodnejšia krabica (nemusí to byť pôvodná krabica, v ktorej vám bol tovar doručený). 
  3. Môj účet v sekcii Moje objednávky kliknete na objednávku, v ktorej sa nachádza produkt, ktorý chcete reklamovať. Následne si pod číslom objednávky zvolíte možnosť Reklamácia. V prípade, že u nás nemáte vytvorený účet, pokračujte cez nasledovný link: glash.sk/reklamacie-formular


  4. Následne máte možnosť vybrať si, akým spôsobom k nám balíček bude doručený. Môžete si vybrať využitie vlastnej dopravy, zaniesť balíček do Zásielkovne alebo vám balíček môže vyzdvihnúť aj kuriér. Jednotlivé ceny služieb sa líšia. 
  5. Vyberte si z objednávky produkt, ktorý chcete reklamovať a v krátkosti napíšte, prečo ste sa rozhodli produkt reklamovať. Môžete priložiť aj fotografie, na ktorých poukážete na vadu produktu. 
  6. Môžete si vybrať, ako chcete problém vyriešiť. Na výber máte vrátenie peňazí, opravu produktu alebo výmenu za ten istý produkt.
     
  7. Posledným krokom je samotný proces zaplatenia za spôsob dopravy  (v prípade výmeny za ten istý produkt alebo opravy produktu). Ak ste si vybrali vrátenie peňazí, vyberte si, či chcete peniaze vrátiť na váš bankový účet alebo dostanete peniaze ako kredit na našom e-shope. Ak bude vaša reklamácia oprávnená, do 30 dní od prijatia tovaru, dostanete vrátenú sumu spôsobom, ktorý ste si vybrali. 
  8. Lehota na vybavenie reklamácie začína plynúť dňom oznámenia/prijatia reklamácie. Máme 30 dní na vybavenie reklamácie (prípadne po dohode s vami môže byť lehota dlhšia). O všetkých podstatných aspektoch reklamácie, akými je napr. zaslanie distribútorovi na posúdenie či vybavenie reklamácie, budete informovaný prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky.

DÔLEŽITÉ UPOZORNENIE

  • Tovar neposielajte na dobierku ani ako balík na poštu - nebude prevzatý.
  • Balíček posielajte ako balík NA ADRESU. 
  • Odporúčame tovar zaslať doporučene a poistiť.