Výmena tovaru
Ak vám nesadla veľkosť alebo produkt, môžete požiadať o výmenu tovaru. Je to jednoduché! V Mojom účte v sekcii Objednávky v sekcii Vybavené objednávky si vyberiete objednávku, z ktorej tovar chcete vymeniť a následne máte možnosť vybrať si výmenu tovaru. Následne máte možnosť vybrať si zo všetkých produktov, ktoré sú dostupné na našom e-shope, poprípade si vybrať farebný variant alebo veľkosť toho istého produktu, ktorý chcete vymeniť.
Následne si vytlačíte online formulár, ktorý vám vygenerujeme po úspešnom vyplnení online formulára a na konci vám bude ponúknutý na stiahnutie. Tovar je možné vymeniť do 14 dní.
Vytlačený formulár vložíte do balíka, aby sme zásielku vedeli identifikovať.
Pre viac informácií kliknite na nasledovný link: www.glash.sk/pomoc-a-podpora a vyberte si záložku Vrátenie a výmena tovaru.
Vrátenie tovaru
V Mojom účte v sekcii Objednávky si vyberiete objednávku, z ktorej tovar chcete vrátiť. Následne máte možnosť vybrať si vrátenie tovaru.
Ak nemáte u nás vytvorený účet, postup je podobný. V sekcii Výmena a vrátenie vyplníte e-mailovú adresu, ktorú ste zadávali pri vytvorení svojej objednávky a číslo objednávky, ktoré nájdete v e-maile o potvrdení objednávky.
Následne si vyberiete z objednávky produkty, ktoré chcete vrátiť a zvolíte dôvod, prečo chcete daný produkt vrátiť. V ďalšom kroku si zvolíte, či chcete produkt vymeniť za iný produkt alebo chcete vrátiť peniaze.
V prípade, že ste sa rozhodli pre vrátenie peňazí, v nasledujúcom kroku si zvolíte, či chcete sumu vrátiť ako kredit na našom e-shope alebo chcete peniaze vrátiť priamo na váš bankový účet. Ak si zvolíte prevod na bankový účet, do kolónky vyplníte číslo bankového účtu. Dajte si pozor, aby ste číslo svojho bankového účtu napísali správne!
Tovar môžete vrátiť do 14 dní ak je:
- NENOSEŃY
- NEMÁ žiadne pachové stopy, či už od parfúmu, potu alebo aviváže
- MÁ vísačku
- NIE JE nijak upravovaný
V prípade že tovar nespĺňa tieto podmienky, bude vám vrátený nazad.
Tovar zakúpený v Showroome nie je možné vrátiť.
Reklamácia
Na všetky produkty sa vzťahuje záruka 24 mesiacov. Viac informácií o reklamáciách nájdete v našich VOP.
Ak máte vytvorený zákaznícky účet, postup je nasledovný: v každej uskutočnenej objednávke, ktoré sa nachádzajú v Môj účet a v sekcii Objednávky nájdete tlačidlo reklamácia. Ďalej postupujete podľa pokynov v našom online formulári.
Ak nemáte zákaznícky účet, kliknite na nasledovný link a vyplňte si reklamáciu.